Tuesday, June 9, 2009

IT UPDATE : Game Development Platform - ATMOSPHIR


Bosan bermain game buatan orang? Mahu bermain game buatan sendiri? Berminat untuk bina game? Saya tahu jawapannya.


Saya mahu berkongsi pengalaman dengan anda. Sebelum saya menulis ini, saya telah mencuba untuk membina game menggunakan sebuah game development platform iaitu Atmosphir. Di Atmosphir, anda boleh reka berapa banyak game yang anda mahu. Anda juga boleh bina character anda sendiri, bentuk muka bumi dan banyak lagi.


Anda boleh memuat turun secara percuma:Disini


Selepas anda menekan disini, anda akan mendapati harus menulis username dan password. Butirannya adalah seperti berikut:


username: atmosbeta1

password: B8qT3x7c


Sekiranya, saya tertulis alamat yang salah atau laman web tidak didapati, sila maklumkan kepada saya dan maafkan saya. Saya akan membetulkannya.




7 comments: